Polityka anulowania
1. PRAWO DO ODWOŁANIA
Mają Państwo prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w ciągu czternastu dni bez podania przyczyny.
2. OKRES UNIEWAŻNIENIA
Okres odstąpienia od umowy wynosi czternaście dni od dnia, w którym Państwo lub wskazana przez Państwa osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, weszła lub weszła w posiadanie towaru.
3) ADRES
Odwołanie należy zgłosić do:
Nazwa: | ELEKJACK
e-mail: | support@elekjack.pl
4. PRZESTRZEGANIE TERMINÓW
Aby dotrzymać terminu odwołania, wystarczy, że wyślesz powiadomienie o skorzystaniu z prawa odwołania przed upływem terminu odwołania.
5. SKUTKI COFNIĘCIA
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy musimy niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu czternastu dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zawiadomienie o odstąpieniu od niniejszej umowy, zwrócić wszystkie otrzymane od Państwa płatności, z wyłączeniem kosztów dostawy. W celu dokonania zwrotu wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty do pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono z Państwem inaczej; w żadnym wypadku nie zostaną Państwo obciążeni żadnymi opłatami z tytułu tego zwrotu.
6. PRAWO DO ZATRZYMANIA
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru z powrotem lub do czasu dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7. ZWROT TOWARÓW
Towary należy zwrócić lub przekazać nam bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż w ciągu czternastu dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest dotrzymany, jeśli wyślesz towar przed upływem terminu czternastu dni.
ODSZKODOWANIE ZA UTRATĘ WARTOŚCI W PRZYPADKU UMÓW O DOSTAWĘ TOWARÓW
Utratę wartości towaru należy pokryć tylko wtedy, gdy ta utrata wartości wynika z obchodzenia się z towarem, które nie jest konieczne do sprawdzenia jakości, właściwości i funkcjonowania towaru.
FORMULARZ ANULOWANIA
Jeśli chcą Państwo anulować umowę, prosimy o wypełnienie i odesłanie niniejszego formularza.
Do [tu przedsiębiorca wpisuje nazwę, adres oraz, jeśli dotyczy, numer faksu i adres e-mail przedsiębiorcy]:
Ja/My (1) niniejszym odstępuję/odstępujemy (1) od umowy zawartej przeze mnie/nas (1) na zakup towarów (1)/.
Zamówione w dniu:
Otrzymane w dniu:
Nazwa konsumenta(-ów):
Adres konsumenta(-ów):
Podpis konsumenta(-ów):
(1) Niepotrzebne skreślić.
Przesyłka zwrotna musi być wykonana w oryginalnym kartonie + neutralne, odpowiednie opakowanie zewnętrzne. Jeśli przesyłka zwrotna zostanie dostarczona bez neutralnego, odpowiedniego opakowania zewnętrznego, dostawca odmówi przyjęcia zwrotu.